Blue Monday

Den här måndagen har inte varit speciell på något vis.. Sovmorgon (som man tar varje morgon när man är arbetslös och omotiverad), tv-tittande och funderande på var jag vill jobba med (mer; vad jag kan jobba med) och sen har jag varit ute för lite motion hjorthagen runt...

Det var jättemånga hjortar längs stigen, både stora och små minihjortar.. Men eftersom jag var ute i mina träningskläder hade jag ingen plats för kamera eller mobil så inga bilder ...

Just nu sitter jag själv i lägenheten (känns inte som en ovanlighet), Niklas är på personalfest och kommer väl inte hem förrän sent sent. Jag vet faktiskt inte alls vad jag ska hitta på, städa lite, packa lite inför trippen hem till Örbyhus och sen kommer jag med all säkerhet fastna framför tvn och somna. Som vanligt då!



Färväntansfull hur morgondagen kommer att bli....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback