11 arbetsdagar kvar

.. enligt schemat i alla fall..

 

Idag gick det för övrigt väldigt bra att jobba. Jag tyckte inte att det var tråkigt eller världens pina. Kändes helt okej..

 

Har försökt börja dricka kaffe men börjar lite lätt med att ha hälften kaffe hälften oboy. Smakar helt okej..

madeleen eriksson

 

Nu längtar jag hem. Har liksom redan mentalt börjat flytta hem.. Snön bara smälter här nu. Är mer sugen på sommar nu än vad jag är på vår, slask och jobb här...

maddeleen eriksson

Nu är det väl egentligen dags för sista nattafterskin för säsongen, men jag kan inte säga att jag är särskilt pepp. Måste städa och tvätta. Tänk snart får jag packa ihop mina saker och fara hem.. Känns helt okej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback