Vad jag hatar..

.. att jag skulle vara hos tandläkaren 08.55 och att jag borde hinna med 09.19 tåget med hem igen. Fan heller tyckte han där uppe och lät mig sitta och vänta och bli förbannad.
Jag menar vid såna här situatiioner, vad gör dom som jobbar egentligen?! Hur lugnt som helst och bara jag och två till patienter där.. I min ilska tänkte jag gå hem i mina klackar och skita i att spänna min j***a tandställning men som tur var så stannade jag för fick goda nyheter, tack vare mitt jobb och att jag flyttar vill dom ta bort min tandställning innan jag åker . Den första december ryker den för gott ! Kan lova att jag var riktigt frestad att säga att jag skulle flytta redan nu men en månad till kan väl inte vara döden för mig att ha den på mig ><

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback