Tur för dom att vi missa tåget !

Det var tänkt att dra en sväng till Gävle och dansa satan men seg som  man var blev det inte så uten en chillkväll hemma hos C.
Går å lägger sig vid 12 kanske, kollar ännu en gång på The hangover, sen ringer mobilen som vanligt >< Och sen igen, kl 4 åker jag till Tierp och hämtar upp Alex och Robba som var väldigt tacksamma eftersom inte ens taxin ville komma hah. Och om jag inte kommit "hade vi fått gått hem"
När jag kom hem sen var jag pigg som om jag sovit flera dygn. Kollade på Role models och gick och la mig klockan ju i morse !

 

 

Role models var för övrigt väldigt bra film och Seann Willian Scott är ju aldrg något annat än snygg !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback