Så jag skrattar idag

I min ilska tog jag på mig träningskläder och försvann ut på en springtur vilket var skönt. Camilla svarade inte (vilket jag fick reda på nyss var därför att hon också var ute och sprang samtidigt) me såg Anna svänga in hos pappa så ringde honom och gick in där ett tag innan jag sprang hem igen.

 

 

Imorgon lova pappa att fixa ett till mobilt bredband så jag får ett till jag flyttar :) Har legat och tänkt på min flytt och har börjat inse hur jäkla mycket jag kommer sakna vissa människor. Men egentligen borde jag inte vara nervös dom flesta har redan sagt att dom ska komma upp (så vet eg inte när jag ska ha tid och jobba haha) och jag har fått hört att jag kommer bli saknad så det ska ändå bli skönt att ge sig ut på ett litet äventyr sådär och vidga sina vyer lite så där ;)

 

 

Jag har en "ny" gammal dänga på hjärnan nu . Jag vet inte om man blir glad eller ledsen av den hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback