Go Hässelby?

Sitter just nu på Hässelbygymnasium. Har hjälpt Lena med lite grejer medans hon jobbar med annat, för tillfället sitter hon på något tråkigt möte tror jag :P

Igår kom pappa, anna och alex till Stockholm också. Nu kommer jag inte ihåg vad stället hette men vi åt väldigt god mat så jag är mätt fortfarande. Först var det sushi-buffé sen vanlig asiatisk/kina-buffé, mongolisk buffé där man plockade allting rått, ostekt och okryddat från som ett buffébord sen fick man välja och krydda själv så lämnade man bara inte tallriken så stekte dom det ! Såklart var det massa frukt och glass sen och till slut kom dom också in med friterad banan och glass med honung ringlat lite snyggt på.. Jag har nog aldrig varit så mätt (eller ätit så gott?) så det var skönt att få röra sig och gå till bion..
Sen såg vi 2012 och den var mycket bättre än vad jag trott och det kändes inte som man suttit i nästan tre timmar när eftertexterna började rulla.. Man blev helt förälskad i den ryska piloten Sasha ^^


Strax är det lunch och sen dax för pepparkakshusbakning (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback