Vem fan e Lasse?

Lars Winnerbäck var grymt igår på läkerolarena. Längst fram fick man verkligen en kick! Musiken är bra och jag klagar aldrig på den men jag gillar den inte mer nu än vad jag gjorde förra veckan . Man blir lyrisk när man står längst fram och sjunger med men den känslan går bara att få just där och det fungerar inte hemma med ljudet kommandes från Spotify..

 

Man verkligen rös när dom spelade om du lämnade mig nu och man blir helt tagen över hur jävla skickliga alla är. Satan säger jag bara !

Sen om någon inte visste det så är det bara 6 dagar till jag har flyttat nu. Sug på den..

 

 

 

 

 

 

 

Här är Lasses låtar han spelade Lasse turne 2009

Och här har vi förbandet (eller ska man säga mannen?) Andreas Grega – Ta vad du vill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback