Så jeeekla trött

Igår följde jag med och träffa lite personal nere vid poolen, vin ångbastu och vattenpolo -Ja varför inte! Men jag och Lena (och några fler jag inte lärt mig namnen på hah) kollade på deras vattenpolo-match eftersom badkläderna låg hemma..

 

Ikväll skulle jag följa med Felicia och gymma, simma och basta lite men jag är så sjuukt trött att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Känns lite dumt att gå och lägga sig klockan sju men jag tror jag somnar vad jag tycker ;)

 

Jobb imorgon igen, börjar klockan sju så bäst att vara utvilad. Vi fick våra scheman för resten av året. Jag är ledig både på julafton, nyårsafton och nyårsdagen. Det är GULD !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback