Pallar inte trycket

Jaha där var mitt liv över tänkte jag.. Datorn mår inte bra och det har den inte gjort sen jag kom hem från Stockholm. Pissigt dåligt för vad ska jag då sysselsätta mig med när alla andra jobbar och det bara är skit på våran skit-tv ? ;)

 

Datorn pallar inte trycket här, jag däremot jag älskar att vara här. Det är just i denna sekund 20.2 minus grader och det sjunker hela tiden.. Dags för mitt turkosa eller knallrosa underställ att visa vad dom går för imorgon antar jag! Imorgon är det kick-off och som det stod på info-bladet; Vi börjar har sedan en middag kl 18.30 men sen vet man aldrig hur det slutar eller vad som händer.. Men alla har fått sovmorgon eller är lediga på torsdagen och Sofia sa även att det är okej att ha huvudvärk på torsdagen så jag kan ana vad alla vi partyglada kommer ägna osdagskvällen åt.

 

Det roligaste nu är att alla som kommer härifrån har så rolig dialekt och visst blir man påverkad. Jag tänker på Härjedalska nu, illa. Men mycket roligare att tänka och sitta och fundera nu hahh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback