Man blir helt slut

Jobba och vara sjuk är den sämsta kombinationen .. Trodde inte jag skulle klara hela dagen när jag satt med dunkande huvud och feberfrossa, kollade på klockan och hon var bara åtta. Jag hade med andra ord bara jobbat en timme.. Men helt plötsligt var det rast och sen lunch och eftermiddagen rann på och helt plötsligt var klockan fyra dags att åka hem (väldigt skönt med tanke på att jag trodde jag skulle jobba över till åtminstonde fem idag igen men icke sa nicke)..

 

Hemma lyxade jag till det med två varma mackor och sen struntade jag i allt jag borde gjort och la mig i soffan och sov resten av kvällen istället.. Så skönt men desto svårare att sova nu bara , plus att jag har halsfluss känningar i min hals, NOT GOOD!

 

 

Snart är jag där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback