Nytt på nytt

Det är tisdag. Det är mars. Jag har lite framtidsångest.

 

Jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till nu. Om två månader är Ramundbergets fina vintersäsong över och då vet inte jag vart jag ska ta vägen. Ångest? Det kan du fethaja.

 

Och tiden går snabbt här uppe. Man hinner knappt blinka så har det gått en hel vecka. På söndag åker jag hem en vecka och det ska bli så himla skönt. Man måste bort från den här bubblan ibland för att rensa skallen och veta vad man vill göra härnäst.

 

 

 

Men kolla här! Hur fint är det inte här?

ramundberget maddeleen eriksson


Kommentarer
Postat av: Felicia

Det här löser vi Madde. Sommaren blir bra!

2012-03-08 @ 08:55:44
URL: http://feliciasafven.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback