21 mars, tyvärr..

Hade som mål att söka fem jobb idag, är snart uppe i fyra. Men så segt det är det. Skriva Cv, skriva om personligt brev till alla, få det att låta bra.. Men vem har sagt att det ska vara lätt..

 

Annars känner jag tyvärr att det är lite deprimerande här uppe. Jobbet går på slentrian, helst vill jag bara ligga i sängen och sova bort dagarna. Idag är det grått, +6 grader och regn. Räknar ner dagarna nu. Tyvärr. Jag vill inte ha det så. Jag vill vara pepp, känna hur bra vi egentligen har det. Men i snöslasket idag känner jag bara hur less jag är på allt folk, tyvärr.

 

maddeleen eriksson

 

Jag ska söka några jobb till nu, gå och jobba lite och sen hitta någon superenergi någonstans, för det här fungerar ju inte. Annars är jag tillbaka om ungefär 39 dagar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

snart kommer jag upp och hälsar på och sen tar med dig hem, de går foooooooooooort :) puss hjärta!

2012-03-21 @ 15:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback