Tar det lugnt

Det är fruktansvärt lugnt här. Det blir inte mycket gjort här. 18:e april redan. 11 dagar kvar här uppe. Nästa vecka kommer bli helt crazy bananas, kommer behöva sova en vecka för att ta igen mig efter afterski 1000.

 

maddeleen eriksson afterski 1000

 


Ni kanske tycker att jag borde vara ute och åka skidor nu? Då ska jag berätt för er att jag tar det lugnt. Heter man Madeleine så är man klantig och är man klantig får man gott stanna inne. Lyckades vrida till mitt knä i förrgår så har haltat mig fram ett par dagar nu. Men det är inget allvarligt och känns redan mycket bättre (är det något jag vet hur man gör så är det att ta det lugnt..).

 

maddeleen eriksson

 

Nej bäst att göra sig lite fresch nu, färga håret och bli brunett står på schemat.

 

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback