Lang tid ingen se

Det här några tappra människor som hänger här inne trots att jag är så dålig på att uppdatera. Och vad har hänt sen sist (tanden har inte återkommit till sin ägare..)?

 

I skrivande stund sitter jag i Uppsala i mitt nya rum. Jag kommer att trivas här, det känner jag. Men jag kommer att lifta hem till Örbyhus nästan varje helg kan jag tänka mig. Om inte mamma gör om mitt rum till walk in closet/torkrum för tvätten.

 

Jag är jättenervös inför morgondagen. Jag ska ju faktiskt börja ny skola med nya människor, åka pendeltåg, hitta till skolan, lära mig nya grejer.. Och tidigt ska jag gå upp också. Jag planerar att ta sju tåget in varje morgon. Tidigt kände jag men som imorgon då, pappa, anna och hennes barn sover här. Alla har hunnit åka till jobb och skola innan jag ens klivit upp! Det känns då helt plötsligt som om jag har världens sovmorgon. Gud vad skönt!

 

Jag ska boa in mig lite här, packa upp lite grejer och komma till rätta sen återkommer jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback