Jag överlevde första dagen i skolan

Jag är vid liv. Fullmatad med anatomi. Dom har försökt präntat in så mycket latinska termer i mitt huvud idag så inatt kommer jag drömma på latin..

 

Jag var ju lite nervös igår om jag skulle hitta, vad vi skulle göra, vilka mina klasskompisar bli osv osv. Allt gick verkligen jättebra (även om det blir många timmar plugg hemma om kvällarna också) och det är verkligen kul. Jag längtar till imorgon då ska vi ha vår första massagelektion. Det går undan här, inte nästa tisdag men tisdagen därpå börjar våran praktik. Vi ska då ha praktik och ta emot kunder och ha riktiga behandlingar. Hur sjukt låter inte det idag??

 

Jag hade tänkt att jag skulle ta massa kort på skolan och visa er men sen var det så mycket folk och jag kände plötsligt att det var lite pinsamt att ställa sig och fota allt så det får bli en annan gång :P Hehe

 

maddeleen eriksson

 

maddeleen eriksson

 

maddeleen eriksson

 

När man kommer in i entren på Gästrikegatan kommer man in till receptionen sen går man ner en trappa. Där finns en skylt vart man ska vara för dagen. Sen ser ni vår korridor där vi sitter och väntar på att få komma in på lektionerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback