Att vara lite sådär allmänt less

Ibland får jag för mig saker. Blir helt övertygad. Ett tips från mig är att inte börja "googla" för då har du helt plötsligt den där sjukdomen (lunginflammation i det här fallet) plus några sjukdomar till.

Så alltså jag har fått för mig att jag (bland annat) har lunginflammation, det trots att jag ändå knappt är sjuk. Knäppt men sant. DÄRFÖR tänker jag gå och lägga mig redan nu så kanske jag kan vakna lite piggare och gladare imorgon istället.

Mitt annars lite bittra humör kan jag nog skylla på vädret. Det regnar inte men det är något i luften. Ungefär som om någon går och nyser mig i ansiktet hela freakin' tiden.

Typ bara två veckor kvar av min utbildning nu också, kan vara så att separationsångesten från alla fina klasskompisar börjat sätta in?

Hur det nu än är så är jag nog en glad, trevlig och fin människa innerst inne...?

/god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback