Hej hej hallå

Det har som hänt så mycket nu så den är sidan har fallit i glömska och blivit dammig.. Det hade varit trevligt om jag kunde säga att jag inte skrivit här på grund av det fina vädret och att vi ligger ute på Tylösand och solar & badar hela dagarna men nej tyvärr... Här regnar det och är grått varje dag känns det som.

 

Jag har tur att jag har Sofie här nere, hon följer med på mina promenader (som Niklas totaldissar) och umgås med mig :)

 

Det känns också helt sjukt att sommaren faktiskt lider mot sitt slut. Sommaren är kort. Om 18 dagar åker vi till Turkiet och om ungefär en måndag lite drygt börjar jag på massageutbildningen. Jag börjar faktiskt bli lite nervös nu!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback