Måndag

Måndag, jag är ledig höll jag på att skriva nu men jag börjar jobba klockan tre, jobbar i fem timmar så ja jag kan ju nästan kalla det för ledigt.

 

Känns bra, solen skiner, vi åt nybakat bröd till frukost och nu väntar bara stöket här hemma på att jag ska börja städa. Men det tänker jag strunta i. Kanske får bli imorgon. Eller ännu bättre, Niklas kanske vill ta tag i det ikväll??

 

Nu på förmiddagen har jag kämpat med mitt Cv också, jag kommer inte någonstans. Förstår inte varför det är så svårt at skriva vad man gjort och vad man är bra på....

 

Ni ser . Det ser ut som om det varit jordbävning i vår lägenhet. Inte okej. PLUS att jag är blek som ett lik nuförtiden. Jag behöver en solsemester. Nu får vintern ta slut..


Kommentarer
Postat av: MissO

fin du är :D

2011-02-28 @ 14:50:28
URL: http://nyheter24.se/blogg/misso

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback