Back in the 90's

Så blev det söndag och vi har bestämt oss för att åka till Mariefred igen,fixa lit eoch sen ska jag faktiskt provjobba lite på Anna På Torget på tisdag. På onsdag kommer jag nog hem till Örbyhus igen..

 

Just nu känns det bara som om jag har flyttats tillbaka 20år i tiden jag har varken mobil eller dator (förutom när jag tjuvar Niklas pappas dator). Jag är helt enkelt svår-nådd dessa dagar.. Ska skicka in min mobil och ta tag i det här med att fixa Internet så inom snar framtid hoppas jag att jag är som alla andra människor år 2010 :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har precis lagt upp ett coolt videoklipp!

De killarna är mycketbättreän Lady GAGA!



Om du nu gillar min blogg så får du gärna följa den via bloglovin! :D



Kram!

2010-05-23 @ 11:18:18
URL: http://justmyface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback