Sjukanmäld

Trots att jag var helt säker på att jag knappast skulle må bättre idag ställde jag klockan till jobbet, kunde knappt röra på mig så ringde och sjukanmälde mig när klockan ringde. Har inte kunnat sova någonting i natt. Har legat och undrat om jag verkligen kan bli frisk, har känts så hopplöst och jag har liksom glömt bort hur det känns att vara frisk och kunna springa omkring som jag vanligtvis gör. Att jag kan göra det när jag var frisk häromdagen känns skumt..

 

När jag låg och funderade inatt hur det kändes att kunna andas utan att tänka på det och kunna svälja utan att behöva grimasera av smärta så började jag även fundera över till exempel bankkort. Hur länge har det funnits och vem uppfann det? Hur fungerar det egentligen...? Det är någonting jag måste ta reda på :) hehe

 


Kommentarer
Postat av: ernesto

underbart kuuma. såna funderingar gör en frisk ;)

2010-02-01 @ 00:04:32
Postat av: Madde

Haha oh ja om det gör, nu har det även kommit upp lite funderingar om personnummer, hur det fungerar och vem som kom på det. Fatta hur många personnummer det finns i hela världen!

2010-02-01 @ 10:02:36
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback