Min lediga dag

Min lediga dag var idag (och igår) den här veckan. Igår var vi ett gäng på 10-15 stycken av personalen som åkte tillsammans i backarna. Så mycket roligare ju fler man är. Vid två-tiden tröttnade dom flesta och gick hem för lunch och dusch (Y)

 

Tisdag kväll var det bokat bord på Skoogs, en restaurang nere i Funäs. 10 stycke blev vi som åt där, med förrätt, varmrätt och efterrätt. Väldigt gott och så värt det även om en stor del av lönen vi fick i måndags rök den kvällen..

 

Idag onsdag, var det ju bestämt att vi skulle åka iväg på en utflykt till stora staden Östersund, men efter alla varningar om ovädret som skulle komma så stannade jag hemma och låg inne och mös istället. Ovädret verkade dock aldrig komma men jag kan säga att nu blåser det satan. Jag höll faktiskt på att blåsa bort när jag skulle iväg till afterskiin och kolla .. Nu ligger jag här i min säng och det blåser kallt från mitt fönster.. Jag hoppas inte det blir värre imorgon då jag ska jobba 7-18..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback