Halsbränna -check

För att undvika halsbränna (från vårdguiden) :

 

  • Jag gillar att äta stora portioner, gärna på kvällen.
  • På min mat har jag 99% på cayennepeppar och chili-flakes. Gärna ett glas juice till det.
  • Äter aldrig regelbundna tider, blir mat när jag känner för det..
  • Te, har jag börjat dricka i kopiösa mängder.
  • Alkohol kan jag inte säga att vi druckit lite av, det är trots allt försäsong i fjällen...

 

Summan av kardemumman ? Det kanske inte är så konstigt (enligt vårdguiden.se) att jag har halsbränna. Det känns som att det här betyder att jag måste ändra mina vanor lite grann, jobbigt... Fortsättning följer.


Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

tack! :) östersund/sveg

2010-12-07 @ 22:51:31
URL: http://brunettbloggen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback