Otroligt va?

Ja jag åt sockerkakan som var kvar till frukost, och en bit till lunch. Jag älskar att man blir tjock av det.. Har fruktansvärt ont i magen men det är mitt eget fel så därför gör jag det värre när jag sitter här och dricker mängder av julmust ^^ Vad heter julmust på engelska ? Finns det på engelska? Satt och pratade med en från Pittsburgh men visste inte vad det hette på engelska att "jag sitter och dricker julmust och kollar på Rena Rama Rolf" (det var väl längesen man såg? Jag blev lycklig när jag hittade det^^) så jag sa att jag "låg och lyssnade på musik" haha Jag är en fruktansvärd lögnare jag vet.

 

 

Sen kom Soffan hit, vi pratade lite, tog hål i öronen och ringde till systembolaget.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback