At every occasion..

.. I'll be ready for a funeral

 

Ibland är det så mycket man inte vet, vad ska han göra, vem är det hon menar i texten, vilka var hemma hos dom egentligen och vilka är det som ska flytta? Är dom tillsammans verkligen?

För stunden blir man så nyfiken men så fort man läser något nytt eller bara börjar tänka på någonting annat så har man plötsligt glömt bort det som var så viktigt nyss.. Man är väl bara uttråkad och skadad antar jag haha Jag klarar mig från sånt där, av allt skitsnack som finns här skrattar jag mest åt allt och jag kan säga att i mer än hälften av alla fall vet jag inte ens vem den stackars människan är.. Litet ställe man bor på men det ingen garanti att man (iaf inte att jag) ska bry sig och ens ta någon notis om det överhuvudtaget.. Men som sagt, ibland undrar man..

Vet inte varför jag skrev detta egentligen men men haha

 

Måndag idag men har redan börjat planera helgen.. Blir det att bege sig till Stockholm, Gävle eller någonting helt annat.. Egentligen passar inga planer riktigt ihop med någon annan så måste dissa lite grejer.. Jo just ja, jag ska väl iaf bi sminkad på fredag och sen äta mat hos farmor om jag är hemma vill säga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback