We've been dancing

Hörde att hur man mår på nyårsdagen, så kommer resten att året bli. Det skulle jag kunna leva med faktiskt.

 

Idag den 2 januari var det faktiskt lite segare att gå till jobbet. Skulle väldigtjättegärna ha ett par dagar ledigt snart. Men det kommer nog. Nästa vecka har jag hört att allt dör ut här uppe, slut på lov och lediga dagar för vanligt folk men ledighet för oss..

 

maddeleen eriksson

Enda bilden jag lyckades fånga från nyårsnatten

 

Annars så har jag invigt spisen här uppe idag. Har faktiskt inte använt den en endaste gång sen jag flyttade upp hit (jag vet att det snart är tre veckor...) men ikväll blev det blodpudding till middag!


Kommentarer
Postat av: Felicia

Älskar den bilden! Suddig men skön sådär

2012-01-09 @ 20:53:11
Postat av: Felicia

Älskar den bilden! Suddig men skön sådär

2012-01-09 @ 20:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback