Snart helg igen!

Igår blev det ingen blodpudding till middag, blev mat ute. Asiatisk-, sushi- och mongoliskbuffé (med obligatorisk friterad banan och glass till efterrätt). Jag fick rulla hem och ner i sängen. Fick även rulla upp ur sängen imorse (även om det slutade lite olyckligt)


Imorse när jag skulle kliva upp ramlade jag ihop. Skitläskigt! Det brukar ju kunna svartna för ögonen om man reser sig snabbt. Man tror att man ska ramla men det gör man inte. Förutom jag, imorse. Klockan halv sex på morgonen föll jag pladask på golvet...


Nu vet jag inte hur jag ska gå vidare (kan ju verkligen inte hålla på med att ramla omkull hur som helst). Min plan är att ta mig hem från skolan och steka blodpudding, förtära den framför tvn och sen somna löjligt tidigt ikväll!



Fina sushin igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback