Söndag IGEN

Om blogg.se appen till iphone hade fungerat.... Då hade ni vetat vad jag sysslat med senaste tiden. Men eftersom den inte fungerar så visste ni inte att jag hade praktik i fredags, åkte hem till Örbyhus till fredagsmys, masserade lite och blandade lite drinkar igår. Idag ska jag försöka få ihop mitt pressade schema och hinna med lite allt möjligt. Anatomi-plugg borde stå högst på listan eftersom vi har prov imorgon..

 

Istället sitter jag och lyssnar på den här låten på repeat och slösurfar runt på facebook och andra onödiga sidor!

 

 


Kommentarer
Postat av: vicky

Jo tack, det är bara bra med mig, med dig också hoppas jag o att det går bra i skolan. Ta vara på dig...

2011-10-15 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback