Att gå från bitter till hatisk

Okej idag var jag inte bara lite bitter och arg på alla i min omgivning. Jag hatade folk.

-Var riktigt jävla flyförbannad på busschauffören som inte stannade för mig vid övergångsstället.. Och alla andra bilar.
-Ville allra helst bara slå till våran lärare idag.
-Kom fram till att JAG (endast) är den enda normala och vettiga människan som åker tåget.


SEN kom jag äntligen hem åt knäckemackor och blodpudding. Hamnade i matkoma, somnade och känner mig lite bättre nu.

Jag hoppas att mitt dåliga humör kommer att försvinna. Tyvärr tror jag inte jag kommer bli på bättre humör förrän vi slutat skolan. Det är mest troligt dom tre proven och fyra dagarna med praktik jag är stressad över.. SEN, herregud vilken trevlig människa jag kommer bli, hoppas jag .... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback