21 maj

Bion var jättebra igår. Första gången jag såg en film i 3D också, det var rätt häftigt..

 

Innan vi åkte till Gävle åkte ju jag pch Alex och tvättade bilarna. Alex sa häromdagen att det lät konstigt om min bil när han lånade den. Skulle det låta konstigt om min bil? Jag kanske hade något som låg och skramlade i bakluckan var min första tanke....

Men när vi kom upp till garaget kollade vi under bilen. Krängningshämmarjäveln var av. Varför skulle den bestäma sig för att gå av nu?! Fixk väldigt lust att bara göra mig av med bilen och åka tåg och cykla resten av mitt liv! Nu när jag lugnat mig lite ska jag prata med någon vänlig själ som vill hjälpa mig att byta krängninghämmaren för en sån kan ju vara bra när jag ska ta alla mina ägodelar, packa in mig i bilen och flytta till halmstad om exakt två veckor!

 

Dagen till ära ägnar jag därför till att tröstäta och trösttitta på tv hela dagen..


Kommentarer
Postat av: Sofie

vi måste se mer 3D bio! och ja vi Halmstad here we cooome :D:D

2011-05-21 @ 15:13:02
Postat av: din pojkvänn

Saknar dig min kära.. Och ja sofie ska bli kul att träffa did me...

2011-05-22 @ 15:43:32
URL: http://maddeleeneriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback