Snöstorm

Det blåser och blåser och snöar och blåser. Liften skulle specialöppna timme tidigare idag. Klockan stod på ringning klockan sju. Men det blåste för mycket så dagen tillbringades på Rudolf i fyra fem timmar tror jag. Sen öppnade liften (trots kraftig vind) och vi tog några åk i den knähöga pudersnön. Kämpigt värre. Roligt värre.

 

Nu sitter jag hemma, funderar vad jag ska göra av den här kvällen . Jag väljer mellan tre alternativ än sålänge..

 

1. Gå på nattafterski

2. Ta tag i mitt cv-skrivande (på söndag åker vi till Halmstad och söker jobb, ett cv kan vara bra att ha då...)

3. Gå och träna

 

Hade detta varit en effektiv torsdag full med energi hade jag gjort alla tre alternativ. Idag känner jag mig trött och tillåter mig själv att vara lat. Alltså ikväll kommer jag mest troligt sitta och knåpa på ett personligt brev och meritförteckning.. Hjälp mottages gärna :)

 

Vi skule grilla hamburgare till lunch. Det slutade med att vi gick in på Rudolf igen och köpte våran lunch där hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback