Sista dagen på "semestern"

Det är söndag och det känns helt underbart. Bästa söndagen på hela vintern. Jag är ledig. Slipper bytesdagen uppe i Ramis, slipper stress och en garanterat lång dag. Så jag är nöjd :)

Igår var det och bytesdag uppe i Ramundberget och igår var jag också ledig. Jag och mamma åkte till Uppsala och kollade massa affärer. Så underbart skönt med lite civilisation.

 

 

Jag var galet sugen på att köpa en hel bunt med inredningsprylar till mitt framtida hem men jag hejdade mig i sista stund när jag tänkte köpa en stor matta. Det kan vara bra att veta vart och hur man ska bo innan man köper en matta till vardagsrummet haha så det blev ingen matta. Däremot blev det massa ljus, sängkläder och små korgar..

 

Min plan för dagen var också att hitta en snowboard och dojjor till det, hittade i alla fall snowboardboots så nu har jag mina alldeles egna fina! På rea var dom också, plus att det stadium-medlemar fick 10% rabatt och  att jag hade en bonuscheck där. 716kr sved inte så mycket ändå :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback