Onsdag i Halmstad

Tänk att idag hade jag inga planer alls. Tog en långfrukost framför nyhetsmorgon och Malou efter tio, tänk att dom faktiskt inte säger så mycket vettigt på så många timmar sändningstid som dom får. Nog snackat om det, efter frukosten tog jag cykeln till Östra stranden där jag la mig och läste ut min bok. Cyklade hem och bytte om och käkade lite lunch innan jag cyklade ner till stan. Kollade lite jobb och lite affärer..

 

Sen fick jag en inbjudan till att grilla och det tackar man ju inte nej till :P Så jag har hängt ute tills nu, grillar korv och spelat frisbee :)

 

Nu blir det häng framför tvn resten av kvällen!

 

 

 

Sen kan man ju undra hur jag kan hitta runtom här i Halmstad med mitt lokalsinne.. Det ska jag tala om för er att det är jättelätt! När jag ska hem kollar jag bara efter Ica Maxis stora ballong dom har i luften och så är det bara att följa den hem eftersom vi i princip bor tvärs över gatan :) Haha

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack gode Gud för Ica Maxi's ballong....;)

2011-06-09 @ 07:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback