Ikea

Idag, eller rättare sagt ikväll åkte vi till Helsingborg och shoppade loss inne på Ikea. Jag och Niklas som inte skulle ha någonting kom ändå ut med en full kasse :)

 

Köpte lite nya handdukar och en badrumsmatta bland annat. Men bästa köpet blev ändå kakfatet, har alltid velat haft ett sånt!

 

 

 

Trots att det mest regnar hela dagarna här så är det rätt vackert om kvällarna :) Fint att bo på tredje våningen (utan hiss) ibland!

 

Nu säger jag god natt till er mina kära vänner. Och ikväll går jag och lägger mig på riktigt, inte som jag sa att vi skulle göra igår och vi istället cyklade in till stan och satt på Bulls uteservering till klockan ett ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback