23 juni

Då var det torsdag igen, ännu en molnig dag. Vad är det här? Igår var det i alla fall varmt ute, så jag mötte upp den kompis som jag jobbade med uppe i Ramundberget. Vi tog en cider på en uteservering och en pizza. Vi hade tänkt gå ut igen senare på kvällen också men det var ingen som kände för det (speciellt inte eftersom det började spöregna vid elva...) . Jag hängde vid tvn hela kvällen. Började kolla på Sex and the City från början, dom vi hyr lägenheten av har nämligen en hel hylla full med massor av filmer, bland annat hela Sex and the City boxen.

 

Nu tänkte jag cykla er till stan, köpa nagellacksborttagning till mig och en flaska gin till Niklas.

 

Jag var lite orolig över midsommarplanerna men som det ser ut nu kanske vi åker till Kärringön och träffar lite kompisar från Ramundberget. Tror ni det är för mycket att hoppas på fint väder på midsommarafton?

 

maddeleen pizza


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback