Tråkiga tråkiga fredagseftermiddag

Jag är  uttråkad. Det har regnat hela dagen. Niklas pappa ringde och sa att jag gärna fick komma förbi dom, men jag vet inte om jag orkar ta mig ut i regnet.. Kanske väntar till Niklas kommer hem från jobbet.

 

Det dumma är att jag egentligen gärna skulle gå ut och springa eller nåt i regnet. Men då vill jag ha musik och min Iphone är ju inte så smart att ta med ut i spöregn. Tips på någon billig sak med Spotify på som tål vatten? Nej inte det? Hepp....

 

maddeleen eriksson


Kommentarer
Postat av: Sofie

snart kommer jag ner och då ska vi ha kul heeeeela dagarna :) 12dagar kvar <3

2011-07-08 @ 20:22:27
Postat av: Lizzy

Fin outfit :)

2011-07-09 @ 14:53:39
URL: http://muzicme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback