Passar verkligen inte

Jag är helt slut. Pratar helst inte då min hals håller på att ta kål på mig. Reser mig helst inte ur soffan då det svartnar för ögonen och min kropp verkligen inte alls gillar att jag rör mig. Och nu har jag kollat på alla sex and the city avsnitt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag kan inte vara sjuk! Jag ska vara frisk just nu. Imorgon ska jag på 25-årskalas x2. Det passar verkligen inte in i mina planer..

 

Jag hade tänkt tröstäta en 300g chokladkaka men det sved ju värre än värst i halsen. Så nu ligger jag här och tycker synd om mig. Jag vill att det ska bli nästa vecka då jag får finbesök och så vill jag självklart inte ens ha ett minne av den här dumma förkylningen som förhoppningsvis är helt borta imorgon när jag vaknar!

 

Nu önskar jag mest att jag köpt whisky när vi var i Tyskland så jag hade kunnat lindra min halsont. Jag har hört att det är rätt bra mot det ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback