Ny Karriär

Jag trodde att det var slutjobbat för dagen när jag kom hem idag klockan ett, men en och en halv timme senare är jag på väg till Rudolf. Jag ska jobba i baren på afterskin! Jag var faktiskt nervös innan. Jag visste inte hur mycket folk det skulle bli, om dom skulle vilja ha massa svåra drinkar och hur deras krångliga kassa fungerar. Har aldrig ens provtryckt på den kassa-apparaten.

 

Men jag fick lära mig att tappa upp en öl och hur man slår in på kassan, sen gick resten som en dans. Eller jag jag tyckte det gick bra i alla fall. Skitkul om inte annat :)

 

NU ska jag krypa till sängs. Upp och jobba imorgon bitti igen. Lediga dagar är för töntar har jag hört..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback