Nu kan det väl bara bli bättre ..?

2011 för mig hade kunnat börja ganska så mycket bättre. Eller det började faktiskt bra, vi hade jättekul nyårsfirande, gick hem och sov, var ledig på förmiddagen och gick och jobbade klockan tre sen på nyårsdagen. Allt var frid och fröjd tills jag kom hem från jobbet på kvällen.

 

Klockan nio fick jag väldigt ont i magen och blev illamående. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Det blev så att jag spenderade dom närmsta 13 timmarna inne på toaletten, kraftigt magsjuk. Trodde det var slutet för mig och efter dem 13 timmarna var jag så slut i kroppen så dom senaste 24 timmarna har jag varit sängliggande och endast ätit vindruvor.

 

Nu mår jag lite mer som en människa och det tackar vi gudarna för. Ska slänga in alla sängkläder i tvättmaskinen och städa toan och ta en dusch. Som det känns nu är det nog i princip vad jag orkar göra idag sen måste jag forsätta vila upp mig...

 

Vi hörs! Hoppas ni inte råkar ut för denna hemska magsjuka, den önskar jag inte ens min värsta fiende.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback