God natt

Ja det går bara utför här på bloggen, inte ett inlägg på tre dagar..

 

Men här har vi det bra. Mamma, Alex, Anna, Matilda och Hanna kom igår eftermiddag. Jag bjöd på lunch när dom kom hit innan dom gick och installerade sig i lägenheten..

 

Idag har jag jobbat. Varit pigg och glad HELA dagen. Trodde aldrig jag skulle orka upp i morse men tji fick jag :P

 

Ikväll bjöds det på middag och poker i Bergfinken E (där mamma & co bor), så nu kommer vi somna sött här snart. Imorgon blir det backan, frågan är om det blir snowboard eller skidor för min del :)

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack! nej precis det är ju allt på samma gång, och roligt att lära sig nått nytt inom utseendet :)

2011-01-26 @ 12:34:13
URL: http://josefinegadle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback