Dinner for schmucks

Igår hörde jag att Dinner for schmucks skulle vara en helt galet rolig film. Så jag kollade på den igår kväll. Jag vet inte om jag är konstig, om jag var extra blödig igår eller vad det var men (visst den var jättekul också) men vissa delar av filmen var det så sorgligt/synd om killen att jag var väldigt nära gråten.

 

Jag rekommenderar er att se den i alla fall. Genren är inte fastställd än bara ;)

 

 

 

Kvällens planer är inte heller riktigt fastställda. Antingen fest eller hemmakväll..? Imorgon är jag ledig (ledig en söndag det är helt galet) då ska vi ut i backen och sen har jag lovat mamma och co lunch när dom kommer upp så ska in och slänga ihop något smarrigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback