Med en viss tvekan...

...hos vissa andra går jag faktiskt och gör världens bästa (har ingen källfakta på det men det ser verkligen ut som det just nu) lussebullar..

 

Nu är det ju så som alla vet att när man har saker man verkligen borde få gjorda, ja då hittar man genast på någonting annat att sysselsätta sig med.

Eftermiddagens utmaning blev lussekatter. Mamma litade inte riktigt på mig, försäkrade sig om att hon faktiskt kunde baka dom själv imorgon.. Varför? Jo jag har väl lite svårt med det här att följa recept och så... MEN den här gången blev det riktigt bra! Något stora kanske. Blev bara 18 stycken av en hel sats deg. Stora som få, jag slår vad om att dom är goda som få också!

 

maddeleen eriksson

 

 

 

Fikasugen någon?


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag kan inte annat än att hålla med. Jättegoda,jättestora! Bra jobbat :)

2011-12-16 @ 08:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback