Dom härena mellandagarna

Igår var det fest. Första nattafterskin för säsongen. Inte så mycket fylla men fest, ändå känner jag mig som en slagen hjälte. Var det nyårsafton igår? Eller menar folk att det blir två dagar till med fest.? Jag har blivit gammal..

 

Jag har klarat mig rätt bra sen jag kom upp hit, gamla vanor (som att sova så fort tillfälle ges) har inte visat sig, förrän nu. Jag älskar min säng, vill inte skilja mig från den. Men vad gör man inte när man börjar jobba om en timme.

 

maddeleen eriksson

 

maddeleen eriksson

 

Vi har fått snö också! Jag har hunnit med en sväng ut i backarna på bräda(!) mina värsta tvångstankar ägnas nu åt risken att jag ramlar och bryter en handled tex. Det skulle inte vara så himlans kul att ringa upp chefen och säga "duu jag ska ha gips på mig i sex veckor och kan inte jobba..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback