I love mondays

Det har varit en skön måndag. Åkte till Tierp för att handla men blev kvar några timmar hos farmor, hon hade bakat äppelkaka och kyckling i ugn. Så det blev både fika och lunch. Liten vila på hennes köksoffa innan jag kunde köra vidare. Eller ja först plockade jag en kanna full med körsbär och en hel kasse full med äpplen!

 

Sen har jag gått på två promenader, kollat lite på James Bond och blivit totalt fast i ett nytt spel på Ajfånen. Islash, börja inte spela det. Man blir så sur när man inte klarar nån bana när det blir svårare och svårare.. Hahah..

 

Ja sen har vi pimpat mammas gamla resväska. Vi klistrade på alla klistermärken vi kunde hitta. Nu kommer jag känna igen resväskan lätt när den kommer och rullar på bandet i Turkiet ;)

 

maddeleen resväska


Kommentarer
Postat av: Sofie

hahah min har oxå massa märken på sig :D

2011-08-08 @ 22:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback