Tand var det här!

Vi har hittat en tand i vårat handfat. Jag trodde det var en sten men mamma hävdar att det är en bit av en tand. Genast fick jag för mig att jag tappat en bit av en tand men tack och lov verkar mina tänder vara hela och rena.

 

Och någon annan i detta hushåll verkar inte heller sakna någon tandbit.. Så nu kommer mysteriet. Vems är tanden? Vi tänkte att det inte är omöjligt om det är Lovis, men funderingarna vad våran hund skulle göra uppe i handfatet inne på badrummet fick oss att ta bort det alternativet också....

 

Har du varit hemma hos oss och saknar en tand så har vi hittat den!

 

maddeleen eriksson

Tanden ritad så nära orginalet som möjligt. Känns den igen? (Hittelön tas gärna emot)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback