Osammanhängande bilder

Turkiet Maddeleen eriksson
Utsikten från vår balkong
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Niklas och Dennis lika som bär en kväll
Turkiet Maddeleen eriksson
En gruppbild med väldigt dålig kvalité
Turkiet Maddeleen eriksson
Vi hade en jätte-kelig katt på våran balkong
Turkiet Maddeleen eriksson
Drack massa strawberry-daquiris
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Påväg ner för att käka middag
Turkiet Maddeleen eriksson
Såhär såg dom allra flesta butiker ut, i just den här köpte jag bland annat fem par jeans..
Turkiet Maddeleen eriksson
Påväg ut på båttur
Turkiet Maddeleen eriksson
Väntar på att få dyka
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Topp 3 måltid?
Turkiet Maddeleen eriksson
Vanlig shoppingtur kl 2 på natten, dom bjuder på öl och servar en hela tiden. Här slutade det med att Niklas och Dennis gick omkring i endast kalsonger mellan jeansprovningarna och drack öl i butiken
Turkiet Maddeleen eriksson
Häng vid ena hotellpoolen
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Drinklistan på en restaurang
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Dennis tar ut pengar på Deniz-bank. Deniz, fick jag lära mig betyder hav på Turkiska.
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Turkiet Maddeleen eriksson
Och sista bilden för idag. Är det någon som vet om man kan köpa dom här nötterna i Sverige? Dom är sjukt goda och nu är dom jag köpte med mig hem redan slut....

 

 


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Åh vad härligt! Och liknande nötter brukar jag köpa på stränderna i Thailand. Men ja. Kanske lite långt för att få köpa nötter? Haha.



Och gaydrinken kan jag tänka mig. Haha.



Och tack! Det är kul att förnya frillan emellanåt men du är så strålande vacker i det blonda du har så byt inte. :D Kram

2011-08-31 @ 18:29:58
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback