Öörbyhus

Då var jag tillbaka hemma. Hemma i Örbyhus. Körde från Halmstad i torsdags oh var här hemma ungefär 6½ timme senare..

 

Och sen i torsdags har jag hunnit med att bada och sola, varit på kalas i Tobo och varit på Tobodansen. Igår låg jag nog i sängen mest hela dagen, trött från i lördags och less på regnvädret.

 

maddeleen eriksson

 

Idag när jag vaknade började få lite panik över packningen till på lördag. Vi åker ju till Turkiet då. Klart man är lite nervös inför en resa, speciellt jag när jag är så dålig på att packa. Tar alltid med mig massa onödigt.. Har i alla fall tagit fram en resväska så jag är ute i bra tid med det i alla fall ;)

 

Jag har hittat en klänning jag tänkt ta med mig också. Längre än så har jag inte kommit. Det är faktiskt 5 dagar kvar innan vi flyger.

 

Nu ska jag kompensera för gårdagen då jag inte preseterade så mycket. Idag kanske jag kan få någon ordning på alla mina grejor och vem vet jag kanske till och med masar mig ut på en promenad ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback