Har jag gjort bort mig nu?

Tänk att jag är alldeles 100% säker på att jag skrev en lapp med lösenordet till det trådlösa internetet här hemma. Kanske är det så att jag faktiskt skrev den där lappen men då är frågan vart den tagit vägen. Jag skrev den i mars (eller var det november) och sen dess är den borta..

 

Sen vet jag också att det var något långt och otippat ord jag valde som lösenord.. Känns svårt att bara komma ihåg det nu några månader senare...

 

har jag gjort bort mig nu när jag bytte lösenord för ett halvår sen och inte sparade den där förbannade lappen på ett smart ställe (nej på ett smart ställe la jag den säkert, jag menar ett bättre och mer uppenbart ställe)??

 

maddeleen eriksson

Glad tjej ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback