Halmstad

Nu är det mesta av mina grejor nerpackade. Det är inte kul att packa, mest jobbigt. Känns tråkigt också för det känns som om sommaren är slut när man ska flytta igen... Nu packar jag för att hinna vara hemma i Örbyhus lite innan vi drar till på en solsemester en vecka om en vecka. Sen antar jag att det är höst. Jag har massa kul att se framemot i höst så ska verkligen inte deppa.

 

Men som sagt, det ska bli tråkigt att lämna Halmstad. Jag kommer åka ner en gång till i augusti när vi ska städa ur lägenheten men annars är det hej då (självklart inte för alltid men för den här sommaren).

 

maddeleen eriksson halmstad

maddeleen eriksson halmstad

 

Saknar redan Halmstad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback