Hade glömt att korsord skulle vara så svårt

Jag kan väl bara konstatera att lösa korsord inte är min starka sida. Drömde för ett tag sen att jag blev dement. Det var jätteläskigt. Tänkte idag att jag skulle förebygga det och lösa lite korsord, så jag bläddrade fram några nybörjarkryss som hade namn i stil med "lätta krysset", "vi i femman" och "minstingen"...

 

Om vi säger såhär, jag kan bara bli bättre och att öva lite kan bara göra mig gott. Kände hur mamma (som löser korsord var och varanan kväll) började skämmas lite över mig när jag fastnade och hade skrivit helt fel så hon behövde hjälpa mig på "vi i femman" korsordet..

 

Nu har hon åkt till västkusten över helgen så jag är hundvakt i helgen. Funderar på om jag ska ligga hemma och plugga stenhårt för att förbättra mina kunskaper inom korsord.. Annars kanske jag måste gå om lågstadiet igen.... Blir alltså inget av med varken FF eller rave-party i helgen. Synd! Haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback