Vilken dag det blev

Jag jobbade som sagt 9-20 så när jag kome hem strax efter åtta hade jag tänkt att jag och Niklas bara skulle ta det lugnt och kolla på film. Men nej vi åkte till Flatruet med Ante och Kicki. Den turen blev en riktig djursafari. Först såg vi tre älgar, en mamma med två små, sen verkar det vara lemmelår i år för jag har aldrig sett så många, överallt ploppade dom upp. Vi såg tre fjällharar, någon stor fågel vi inte kunde enas om vad det var ;) och sen massa renar uppe på Flatruet.

 

 

På vägen hem var klockan redan tio och allt matställen var stängda (vilket vi märkte när vi kom till Funäs och åkte till alla matställen som finns...) så det slutade med att vi hamnade hemma i Ramis på Mor Britas, drack en glas champagne och åt coq au vin och sen ostbuffé.

 

Jag hade aldrig kunnat trott att kvällen skulle bli så :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback